Administrator - 2010-12-27 17:37:08






1. Sprint – Chase & Bristol

Uważaj na ostry skręt w lewo ulokowany niedaleko miejsca startu (#1). Osobiście radziłbym niczego nie strącać, gdyż może Cię to tylko dodatkowo zwolnić, a w przypadku tego konkretnego etapu powinieneś raczej nie oddalać się od drugiego wozu. Swoją przeciwniczkę dogonisz zapewne gdzieś niedaleko rafinerii. Nie powinieneś już więcej oddawać prowadzenia. Uważaj na ostatni zakręt w lewo zlokalizowany wewnątrz tunelu (#2). Jeśli tylko go dobrze pokonasz, to nie ma takiej możliwości żeby nie wygrać tego pojedynku. ;-)


2. Tor – Diamond

Początkowa część okrążenia jest wyjątkowo łatwa. Korzystaj z doskonale poznanych już skrótów (#1). Pamiętaj jednocześnie o tym, aby zbyt często nie odbijać się od band, gdyż będą Cię one dość mocno zwalniały. Po drodze czeka cię seria niezbyt wymagających zakrętów. W miarę możliwości nie zarzucaj zbytnio tyłem, tak aby nie zwolnić. Po dotarciu do rozwidlenia dróg wybierz prawą odnogę (#2), dzięki czemu uzyskasz większą prędkość w momencie przecięcia.


Dalsza część trasy powinna ci już być doskonale znana... i jest zapewne przez Ciebie znienawidzona. Po raz kolejny uczulam na BEZBŁĘDNE pokonanie prawego łuku (#1). Od tej czynności uzależniona jest właściwie cała końcówka (zakładając, że zaliczasz ostatnie okrążenie). Jeśli chcesz możesz skorzystać z niewielkiego skrótu po prawej. Załącz spowolnienie czasu, aby lepiej się w niego wpasować. Przy odrobinie szczęścia uda ci się wypracować niewielką przewagę, wystarczającą do odniesienia drugiego zwycięstwa (#2).


Tym razem będziesz mógł zdobyć Mazdę RX-8. Jeżeli planujesz przesiąść się do tego auta radziłbym zastosować poznany „trik” z losowaniem kart. W przeciwnym przypadku skup się na zdobyciu gotówki lub części, które mogłyby ulepszyć wybrane parametry posiadanej aktualnie Toyoty Supry.

https://lukaszsurma.pl/ https://www.huzaro.pl/