Największe Forum O Grze Need For Speed Most Wanted
Właściciel Forum
CZARNA LISTA 13 – VIC
GŁÓWNY POJEDYNEK
Podobnie jak wcześniej, weźmiesz udział w dwóch wyścigach zaliczanych do grupy Sprint. Nieznacznie trudniejszy jest drugi pojedynek. Z pierwszym nie powinieneś mieć większych problemów, tym bardziej, że fragmenty tej trasy powinny Ci już być dość dobrze znane.
1. Sprint – Union & Hollis
Po przejechaniu długiego odcinka drogi będziesz się musiał liczyć z wystąpieniem ostrego zakrętu w lewo (#1). Obowiązkowo powinieneś wyhamować, aczkolwiek nie możesz zbytnio zwolnić, gdyż w takiej sytuacji Vic może się od Ciebie jeszcze bardziej oddalić (oczywiście zakładając, iż do tej pory prowadził). Czeka Cię teraz seria dość wymagających zakrętów. Najwięcej problemów sprawi Ci zapewne ostry skręt w prawo (#2). Ustaw się w taki sposób, aby móc go pokonać bez zbytniego zwalniania. Pomagaj też sobie regularnie odpalanym nitro.
Vic prędzej czy później popełni jakiś błąd, dzięki czemu powinno ci się udać go wyprzedzić. Prowadzenie powinieneś zdołać utrzymać do samego końca. Przed Tobą seria ostrych zakrętów (#1). Pamiętaj o tym, aby w kolejne łuki wchodzić pod odpowiednim kątem, dzięki czemu nie będziesz musiał zbytnio zwolnić ani zmieniać biegów. Niedaleko końcowej części przejazdu będziesz miał okazję skorzystać z poznanego wcześniej skrótu (#2), dzięki któremu najprawdopodobniej jeszcze bardziej oddalisz się od Vica.
2. Sprint – Heritage & Campus
Pierwszy ostry zakręt (w lewo) czeka Cię tuż po starcie (#1). Spróbuj w niego odpowiednio wejść, a także ograniczyć buksowanie kół. Nie martw się, jeśli Vic zdoła Cię wyprzedzić. Prędzej czy później dogonisz go i bezproblemowo wyprzedzisz. Po dotarciu do dzielnicy zurbanizowanej będziesz się musiał liczyć z koniecznością pokonywania wielu ostrzejszych zakrętów. Na szczęście w niemal wszystkich przypadkach będziesz je mógł nieco ścinać (#2). Uważaj tylko, aby z tym zbytnio nie przesadzić!
W kilku miejscach będziesz miał okazję skorzystać z kolejnych skrótów (#1). Niewiele najprawdopodobniej na tym zyskasz, ale mimo wszystko warto je wybierać, gdyż ryzyko uderzenia w bandę czy inny tego typu obiekt jest zazwyczaj znikome. Kolejne zakręty musisz pokonywać BEZBŁĘDNIE. Skorzystaj z kolejnego skrótu (#2). Jest to niezwykle ważne, gdyż przed Tobą seria zakrętów, które zadecydują o końcowym zwycięstwie.
Najbardziej musisz pilnować się na ostrym łuku w prawo (#1). Musisz go BEZBŁĘDNIE pokonać. Jakiekolwiek zderzenia z otaczającymi Cię bandami są wykluczone! Jeżeli nie popełniłeś żadnych błędów, to powinieneś zdołać utrzymać prowadzenie. Pokonuj kolejne zakręty, pamiętając o tym, aby je maksymalnie ścinać (przy zachowaniu odpowiedniej dozy ostrożności). Do mety prowadzi prosty odcinek drogi (#2). Warto więc skorzystać z dostępnego nitro, tak aby ostatecznie przypieczętować swoje zwycięstwo.
Z racji tego, iż Vic posiada jeden z najlepszych pojazdów w grze za wszelką cenę powinieneś go spróbować zdobyć. W przypadku wylosowania złych kart możesz rozważyć powtórzenie zawodów, tak aby móc ponownie przystąpić do typowania.
Offline
Pomocnik
Super, dzięki miałem problemy Wygraniem z Vicem moim Fiatem, Musiałem kupić nowe autko ale się udało
Offline